ФИРМЕНИ обучения
Клиентско изживяване
Основи на КЛИЕНТСКО ИЗЖИВЯВАНЕ
- какво е „Клиентско Изживяване“ и с какво то се различава от „Обслужване на клиенти“
- какви са основните техники за дизайн на най-доброто „Клиентско Изживяване“
- как да измервате нивото на „Клиентско Изживяване“ във Вашата компания.
- Кои са най-важните предпоставки за успешното въвеждане на принципите на „Клиентско Изживяване“ във Вашата компания.
Как да постигнем най-доброто КЛИЕНТСКО ИЗЖИВЯВАНЕ
- какво е „Клиентско Изживяване“ и с какво то се различава от „Обслужване на клиенти“
- какви са основните техники за дизайн на най-доброто „Клиентско Изживяване“
- как да конструирате Customer Journey/Клиентска пътека
- защо трябва да направите промени в съществуващите вътрешни процеси и с кои да започнете
- как да измервате нивото на „Клиентско Изживяване“ във Вашата компания.
- Кои са най-важните предпоставки за успешното въвеждане на принципите на „Клиентско Изживяване“ във Вашата компания.
Комуникационни умения
Тайните на публичното говорене и уменията за презентиране
Тема 1: Как да се подготвите за най-успешната презентация
Тема 2: Как правилно да използвате думите
Вербална и невербална комуникация
В това обучение ще разберете:
Как да сме разпознаваеми като личности, професионалисти и като организации
Майсторски клас за “жестове” и “думи”
В това обучение ще научите за:
Вербална и невербална комуникация
Хранене със стил
Какво разбираме за околните, докато се храним заедно
Има ли разлика в поведението ни, когато сме домакини или гости и уверени ли сме в уменията си или ни трябва още „щипка сол
Работа в екип
Работа в екип
Ще научите за
– Ценностна система на съвременните поколения
– Оптимизиране на възрастовите различия в екипа
Бизнес етикет и фирмена култура
• Как да разберем събеседника си, колегата или партньора си, ако познаваме възрастовите и културни особености на средата
Международен бизнес етикет
• Как да изпреварим конкурентите? Международен бизнес етикет.
• Възрастови и поколенчески различия
Как да сме успешни в мултикултурна среда?
• Културни различия – история, фактори и приспособяване.
• Размяна на подаръци – подаръкът като една от най- важните “подправки” на добрите обноски.