Клиентско изживяване
Клиентско изживяване
Клиентското изживяване е цялостното възприятие на клиентите за даден бранд или компания. То обхваща взаимодействията на клиентите с всички точки на контакт с компанията. Ето защо изграждането на позитивно клиентско изживяване е от голямо значение за създаване и поддържане на висока ангажираност и лоялност към марката.
Клиентите са най-важната част на всеки бизнес.
Но отделяме ли достатъчно внимание:
- при създаването на нови продукти,
- когато продаваме
- когато отговаряме на техните запитвания
- Измерваме ли клиентската удовлетвореност?
- Знаем ли как ни възприемат?
- Къде и как най-често комуникират с нас?
Клиентско изживяване
С натрупаните знания и дългогодишен практически опит, ще Ви помогнем:
- Да постигнете най-доброто Клиентско изживяване;
- да управлявате най-ефективно Жизнения цикъл на клиентите и взаимоотношенията с тях;
- да управлявате Стойността на клиентите;
- да създадете и въведете Програма за лоялност.
Така, ще увеличите ангажираността и лоялността на Вашите клиенти с Вашата компания и ще увеличите предимствата си пред конкуренти Ви.