Анализ и управление на данни
Анализ на данни и сегментация
Всяка компания разполага с набор от данни, но не винаги може да ги превърне в ценна информация, чрез която да вземе важни решения за бъдещото си развитие. Нашия екип ще анализира конкретните резултати, за да сте наясно как да продължите напред.
Чрез уникални статистически модели ще сегментираме Вашите клиенти, така че да можете по-успешно да:
- създавате нови продукти и да формирате цени;
- изграждате печеливши кампании;
- въведете програма за лоялност;
- да общувате много по-ефективно с различните типове клиенти и така ще увеличите тяхната ангажираност.
Управление на данни
Случвало ли Ви се е да присъствате на среща, на която с колегите обсъждате резултатите от изминалия месец?
Да разгледаме следния пример.
Иван от „Маркетинг“ казва, че броя на клиентите се е увеличил и е достигнал 1000, а Петър от „Продажби“ твърди обратното. Естествено възниква въпросът къде е причината в това разминаване?
Не след дълго става ясно, че:
- Иван говори за броя на всички клиенти на компанията,
- Петър споменава само тези, които са купили Ваш продукт през последния месец.
В този случай имате необходимост от спешна промяна. Но бъдете спокойни – не става въпрос за вашите колеги, а за начина на работа с информацията, с която разполагате. Ние ще ви помогнем да въведете:
- дефиниции на данните, които да се използват еднозначно от всички звена в компанията;
- правилните процеси за управление на Вашите данни, така че те винаги да са структурирани правилно.
Визуализация на данни
Ръководителят на всяка компания получава ежедневно огромен брой отчети. Най-вероятно дизайна на всеки един от тях е различен, съдържанието е трудно за разбиране. Преглеждането им отнема доста време и концентрация, а достигнето до същността не винаги се увенчава с успех.
Нашият екип ще визуализира данните, така че да можете да следите актуалните тенденции във Вашия бизнес:
- по-бързо,
- по-лесно
- и по-ефективно.