Политика за поверителност
на „ЕксаКонсулт“ ЕООД

С Политиката за поверителност „Екса Консулт“ ЕООД заявява, че прилага мерките за защита на личните данни на физическите лица, които са предписани от законодателството на РБ и законодателството на Европейския съюз.

Чл.1. Лични данни

1.1.Лични данни е всяка информация, чрез която може да бъде идентифицирано физическо лице, пряко или непряко. 1.2.„ЕксаКонсулт“ ЕООД събира следената информация за участниците или потребителите на нейните услуги: – технически данни, които автоматично се изпращат към нас, когато използвате нашия сайт: IP адрес, GPS координати, информация за устройството, от което посещавате уеб-страницата HTTP, датата и часа на достъп до сайта и/или услугите; -име, фамилия, електронна поща (адрес), телефон, тема на съобщение и съдържание на съобщението, при попълване на различните форми, поместени на нашата уеб-страница, включително на формата за контакт и изпращане на мнения и/или коментари; -име, фамилия, телефон, електронна поща, населено място, адрес, данни за банкова сметка, в случай на заявки за пазаруване от онлайн магазина, т.е. при сключване на договори и изпращане на заявки за използване на услугите на сайта от Потребителите. 1.3.Ние не събираме чувствителни лични данни (като расова принадлежност, политически възгледи, здравна информация и биометрични данни и др.)

2.Правно основание, на което „ЕксаКонсулт“ ЕООД обработва личните данни на Потребителите

2.1. Обработването на лични данни включва събиране, съхранение, предаване, коригиране, актуализиране, изтриване, унищожаване и всички други действия, които се извършват с лични данни на Потребителите.
2.2. „ЕксаКонсулт“ ЕООД обработва личните данни на Потребителите на договорно основание, за да предостави информация във връзка с предоставяне на искани от Потребителите услуги, договаряне за възможни поръчки и/или за изпълнение на задълженията си по силата на вече отправена поръчка.
2.3. „ЕксаКонсулт“ ЕООД може да обработва лични данни и в случай, че има правен интерес за тази обработка, освен когато пред тези интереси преимущество имат интересите на физическото лице, за което се отнасят данните.
2.4. „ЕксаКонсулт“ ЕООД обработва лични данни на Потребителите, за да гарантира законните си интереси, в следните случаи:
– за да разберем по-добре как потребителите или участниците взаимодействат със сайта на „ЕксаКонсулт“ ЕООД
– с цел подобряване, промяна или персонализиране услугите в сайта на „ЕксаКонсулт“ ЕООД
– с цел да предложим на потребителите и участниците други продукти и услуги на „ЕксаКонсулт“ ЕООД .
2.5. „ЕксаКонсулт“ ЕООД обработва личните данни след получено съгласие, което следва да е изрично, ясно, свободно и недвусмислено предоставено лично от потребителя за целите на обработването.
2.6.Съгласието за обработване на личните данни се предоставя при посещение на сайта ни. Съгласието, което се предоставя от потребителите или участниците може винаги да бъде оттеглено с изпращане на писмо до посочения мейл на „ЕксаКонсулт“ ЕООД;
2.7. „ЕксаКонсулт“ ЕООД обработва лични данни и в изпълнение на законови задължения.

3.Цели, за които събираме лични данни на Потребителите

Получените от потребителите или участниците лични данни се използват, за да можем да изпълним задълженията си по договора, защото без тях не можем да предоставим услугата/продукта, към която има интерес.
По-конкретно тук се включват следните цели:
– за предоставяне на услугите, предлагани от „ЕксаКонсулт“ ЕООД;
– за предоставяне на достъп до www.exaworks.bg, като за целта показваме съдържание, което може да персонализирано и ограничено спрямо заложените от потребителя критерии;
– за да отговорим на запитвания, мнения и препоръки;
– за да изпращаме информация на потребителите, свързана със специални кампании и нови наши продукти и услуги;
– за статистически и счетоводни цели при изпълнение на договорни задължения на „ЕксаКонсулт“ ЕООД.

4.Начин на обработваме на личните данни

За да предостави услугите си „ЕксаКонсулт“ ЕООД  обработва предоставените от потребителите лични данни по следните начини:
– чрез посещение на сайта ни за използване на онлайн магазина и другите услуги на сайта ни;
– чрез попълване от страна на Потребителя на електронни форми на сайта ни, включително при попълване на данни за регистрация или забравена парола на съществуващ акаунт;
– при актуализиране на данни по искане на Потребителя и попълване на форма за актуализация чрез акаунта или чрез имейл до нас;
– чрез обработване на информация за посещенията на Потребителите на сайта ни;
– чрез обработка на информация за IP адреси, операционна система и тип браузър.

5.Срок на съхранение на личните данни

5.1.В повечето случаи личните данни се съхраняват от нас на договорно основание, т.е. за изпълнение на договорни задължения и в този случай срокът за съхранение е 5 години от отпадане на договорното основание. След изтичането на този срок и в случай, че не съществува законово основание за продължаване съхранението на личните данни, информацията се унищожава.
5.2.Личните данни се съхраняват за по-дълъг или различен от посочения по-горе срок във всеки случай на наличие на законово задължение за нашето Дружество да направим това.

Политика за бисквитки и поверителност

Exaworks използва бисквитки или подобни инструменти, за да можем да подобрим тяхното представяне и вашето преживяване. Тази политика обяснява как правим това.

Какво са бисквитки?

Бисквитките са малки текстови файлове, които уебсайтът може да запише на вашия компютър или мобилно устройство, когато посещавате страница или сайт. Бисквитката ще помогне на сайта или на други сайтове да разпознаят вашето устройство следващия път, когато го посетите. Web beacons или други подобни файлове могат да правят същото. Използваме термина бисквитки в тази политика, за да назоваваме всички файлове, които събират информация по този начин.
Бисквитките изпълняват множество различни функции. Например, те ни помагат да запомним вашето потребителско име или предпочитания, да анализираме колко добре се представят нашите сайтове или дори ни позволяват да ви препоръчаме съдържание, което смятаме, че ще бъде интересно за вас.
Някои бисквитки съдържат лична информация – например, ако сте кликнали на „Запомни ме“, когато сте влизали в профила си, бисквитката ще запомни потребителското ви име. Повечето бисквитки не събират информация, която може да ви идентифицира, а по-скоро събират обща информация за това как потребителите достигат до нашите сайтове и ги използват или какво е тяхното местоположение.

Какви видове бисквитки използваме?

Те изпълняват различни функции:

1. Важни бисквитки

Някои бисквитки са жизнено важни за функционирането на нашия сайт. Те ни позволяват да идентифицираме потребителите, които са регистрирани.

2. Бисквитки свързани с ефективността на сайта

Използваме други бисквитки, за да анализираме как посетителите използват сайтовете ни и за да наблюдаваме представянето на нашия сайт. Това ни позволява да ви предложим преживяване с високо качество, като персонализираме предлаганото съдържание и бързо идентифицираме и отстраняваме различни проблеми.

Функционални бисквитки

Функционалните бисквитки ни позволяват да запомним вашите предпочитания, като големината на шрифта и други ваши прсонални настройки. Например, бисквитките Ви спестяват време и усилия за вкарването на потребителско име всеки път, когато посетите страницата ни.

Как да изключите бисквитките?

Всички съвременни браузъри ви позволяват да променяте настройките за бисквитки. Обикновено можете да намерите тези настройки в меню „опции“ или „предпочитания“ на вашия браузър. За да сте наясно с тези настройки, следните линкове могат да Ви помогнат или можете да използвате бутона „Помощ“ от менютата на Вашия браузър за повече детайли:

Cookie settings in Internet Explorer
Cookie settings in Firefox
Cookie settings in Chrome
Cookie settings in Safari web и iOS.

Моля, да запомните, че ако решите да спрете бисквитките, някои секции от нашия сайт може да не работят правилно.

Използваме ли бисквитки, които съдържат личните Ви данни?

Не, бисквитките, които използваме са анонимни и не съдържат никакви лични данни.

Повече информация
Повече информация за това как бизнесът използва бисквитките е налична на: www.allaboutcookies.org.
Ако имате някакви въпроси по отношение на тази Политика за бисквитки, свържете се с нас на имейл: office@exaworks.bg

Google Analytics

Нашият уебсайт използва Google Analytics, услуга за анализ на интернет трафика, предоставяна от Google. Google Analytics използва бисквитки, за да помогне на уебсайтовете да анализират как ги използват техните посетители. Събраната от тези бисквитки информация за вашето ползване на нашия уебсайт (включително вашия IP адрес) ще бъде съхранявана от Google.

Използваме Google Analytics само за статистически цели. Можете да откриете повече информация относно декларацията за поверителност на Google тук: Декларация за поверителност на Google, а относно използването на бисквитки от услугата за анализ – тук.

Google Fonts

Използваме услугата Google Fonts на Google за показване на шрифтове. За повече информация моля прочетете Google Fonts политиката за поверителност.

Scroll to Top

Бизнес етикет и фирмена култура

В това обучение ще разберете:
  • Как да разберем събеседника си, колегата или партньора си, ако познаваме възрастовите и културни особености на средата.
  • Кои са най-важните комуникативни умения, за за изпреварим другите.
  • Как разчитаме вербалните и невербалните послания.
  • Колко е важно да сме облечени правилно.

Валентина Долмова

Валентина Долмова е квалифициран коуч, организационен и социален психолог, асистент в Института за Изследване на Населението и Човека (ИИНЧ) към БАН. През 2014 основава компанията ILC International, която специализира в работата с т.нар. „високо-ефективни“ – лидери, спортисти, ръководители и предприемачи. Зад гърба си има повече от 2500 часа индивидуална работа с хора в сферата на личностното развитие и продуктивността. Изнесла е над 40 обучения само в последните 18 месеца и продължава да работи с отличени компании в България като CWP/ PostScriptum, VM Ware, Melon Tech, и др.

Валентина завършва бакалавър по финанси и мениджмънт, в един от най-добрите университети в Англия – Warwick Business School, Warwick University, след което дълги години работи в консултантския сектор. Ръководител е на трансформационни проекти в банки като UBS, Barclays, HSBC и др в Лондон.
Сертифицира се като коуч от The Coaching Academy UK през 2014, а в последствие задълбочава знанията си като завършва магистратура в специалност „Организационна психология и поведение“ към London University, Birkbeck. През януари 2020 г. стартира докторантурата си в област ‚социална психология‘, под ръководството на политическия психолог проф. др. Антоанета Христова.

Слав Танев

Светослав Танев е роден и израснал в София. Завършва българска филология в Софийския Университет „Климент Охридски“. Започва работа в рекламния отдел на първия мобилен оператор Мобиком, участва в създаването на месечното списание на компанията, работи с продуценските екипи на рекламните агенции в създаването на идеи за кампании и имиджови клипове.
Завършва курс по Маркетинг и комуникационни умения в Cable&Wireless College, UK. По-късно се присъединява към екипа на Мобилтел като ръководи творческия отдел. Работи с австрийската рекламна агенция Demner, Merlicek & Bergmann, Wien и международен екип при създаването новото продуктово портфолио на мобилния оператор. Участва в ребрандирането на компанията и препозиционирането й на пазара. Участва в игралния филм „Островът“ на Камен Калев и ТВ продукцията „Стъклен дом“. Автор на концепции и сценарий за събития, криейтив на фотосесии, дизайн на музикални албуми и плочи. Работи и като маркетинг и ПР в Сатиричен театър „Алеко Константинов“.
Основен житейски принцип за възприемането и определянето на света около нас изгражда на базата на сентенцията “less is more” или „малкото е повече“ на Лудвиг Мис ван дер Рое.

Елина Петрова

Елина Петрова завършва висшите си образования в УНСС специалност „Икономика и управление на телекомуникациите“ и „Маркетинг“ и в последствие магистърската степен по „Бизнес администрация“ в Американския университет.

Заема ръководни постове в международни компании. Създава и развива маркетинговата информационна система в А1, на базата на която се оформя стратегията на компанията. Участва в различни стратегически проекти, в създаването на нови брандове и услуги. Създава стратегията на Telekom Austria Group за „Клиентско изживяване“. Във Виваком, освен за „Клиентско изживяване“, отговаря и за „Управление на взаимоотношенията и стойността на клиентите“, „Корпоративни процеси“ и „Анализ на данни“. Въвежда за първи път в Телеком индустрията платформата за „Маркетинг в реално време. През 2022 г. създава компанията за консултантски услуги и обучения „Exaworks”.

Преминава през всички ръководни програми на Telekom Austria Group, завършва CIM, UK, участва в обучение по дигитален маркетинг на Digital Marketing Institute в Шотландия. До този момент е правила повече от 1000 презентации.
Интересува се от интериорен дизайн и проектиране, а в свободното време е страстен почитател на зимните спортове.

Силвия Лулчева

Сивия Лулчева завършва класа на професор Стефан Данаилов със специалност „Актьорско майсторство за драматичен театър“. Започва своята актьорската кариера в Младежки театър Николай Бинев“, играе в „Театър 199“, Открита сцена „Сълза и смях“, Драматичен театър „Адриана Будевска“ – Бургас., а от 2019 г. е част от трупата на Сатиричен театър „Алеко Константинов“. Освен многобройните роли в театъра и киното, от 2011 г. участва във всички сезони на сериала „Столичани в повече“. В момента участва в седем постановки на Сатиричния театър, като огромен успех постига с моноспектакъла #мъжътмиевиновен. Със силна гражданска позиция, Силвия Лулчева взема участие в редица инициативи с обществен характер, води събития под патронажа на Столична община.
Най-популярният ѝ персонаж в дублажа е Кари Брадшоу в „Сексът и градът“, а други по-известни заглавия с нейно участие са „Женени с деца“ (дублаж на bTV), „Огнената Грейс“ (дублаж на Нова телевизия), „От местопрестъплението: Маями“, „Забравени досиета“ и „Династията на Тюдорите“.
През 2004 г. печели първата награда „Икар“ в категория „най-добър дублаж“ (тогава наричана „Златен глас“) за дублажа на „Сексът и градът“ и „Женени с деца“, където е номинирана заедно с Мария Русалиева за цикъла „Шекспирови пиеси“, и Венета Зюмбюлева за „Ало, ало!“ и „Отдаденост“.
Награда Икар 2006 на САБ за главна женска за ролята на Лия в спектакъла на Илия Добрев “Милост за мама”.

Вербална и невербална комуникация

В това обучение ще разберете:
  • Как да сме разпознаваеми като личности, професионалисти и като компании.
  • Как да подсилим присъствието си и да спечелим околните.
  • Как да се справим в критична ситуация с труден събеседник.
  • Какво е успехът за нас и за другите.

Как да постигнем най-доброто клиентско изживяване

В това обучение ще разберете:

  • какво е „Клиентско Изживяване“ и с какво то се различава от  „Обслужване на клиенти“;
  • какви са основните техники за дизайн на най-доброто „Клиентско Изживяване“;
  • как да конструирате Customer Journey/Клиентска пътека
  • защо трябва да направите промени в съществуващите вътрешни процеси и с кои да започнете;
  • как да измервате нивото на „Клиентско Изживяване“ във Вашата компания.
  • Кои са най-важните предпоставки за успешното въвеждане на принципите на „Клиентско Изживяване“ във Вашата компания.

Основи на клиентското изживяване

В това обучение ще разберете:

  • какво е „Клиентско Изживяване“ и с какво то се различава от „Обслужване на клиенти“;
  • какви са основните техники за дизайн на най-доброто „Клиентско Изживяване“;
  • как да измервате нивото на „Клиентско Изживяване“ във Вашата компания.
  • Кои са най-важните предпоставки за успешното въвеждане на принципите на „Клиентско Изживяване“ във Вашата компания.